Dan Kisah Kita !!

Hanya Engkau Yang Mampu & Hanya Aku Yang Tahu !!

Sunday, April 24, 2011

Indahnya Alam ..


Jiwa wanita memang takleh lari daripada bunga, kan? Dan aku suka pada mawar putih dan segala macam jenis bunga lain lagi yang pastinya putih. Warna lain pun aku suka, tapi putih adalah keutamaan kerana ia melambangkan kesucian dan kebersihan!


Memandang gambar berupa pemandangan begini juga amat2 menarik hatiku. Entah mengapa jiwa ini terlalu dekat dan sensitif pada alam semulajadi, keindahannya tiada tolok bandingan. Kejadian alam adalah yang terindah .. melihat pokok dan tasik begini mengingatkan aku pada zaman kanak2 ku.. aku suka memanjat pokok dan berenang di dalam lopak2 hujan dan banjir .. Semuanya memori terindah .. Foto ini aku tujukan khas buat sahabat baikku - Noramzalina Razali ... semoga dikau juga seperti aku, selalu terkenangkan kemanisan kenangan2 lalu ..

No comments:

Post a Comment