Dan Kisah Kita !!

Hanya Engkau Yang Mampu & Hanya Aku Yang Tahu !!

Wednesday, April 27, 2011

Untuk Farid Kesayanganku ..


Dari kisah cinta kita ...


Demi detik2 bahagia ..

 Demi pengabadian kasih kita ... aku lakarkan lukisan hatiku buatmu ...

Mencintaimu, aku bagaikan berdiri di atas seutas tali, yang pasti akan jatuh, sakit dan luka ..
Mencintaimu, aku bagaikan menari diatas awan, menyanyi berlagu girang .. tapi mengapa sakit terkadang mengundang?
Mencintaimu, aku bagaikan terapung diawangan, tercungap-cungap kelemasan ditengah lautan, sukarnya untuk meluahkan sayang ..
Kita saling kasih, jadikanlah itu memori .. sayangku moga engkau tahu TIDAK semua cinta bersatu ..
Bersyukurlah, kerna cinta kau dan aku akhirnya berpadu dialam perkahwinan ini, meterainya dengan ikatan yang suci dan harumkannya dengan embun di pagi hari.
Semoga cinta kita bahagia ...

No comments:

Post a Comment